En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Den kan ju verkligen variera, beroende på vem det är som ”ser” och från vilket perspektiv. Frågan är var synen kommer ifrån? Är det de signaler man sänder ut, ens beteende, sätt att säga saker, vad man säger…?

När jag tänker på hur andra ser mig, så kommer jag på att det beror på vem det är och det är ju…lite förundrande! Men så är det här i Livet, att du visar olika sidor av dig själv beroende på i vilken situation du är och med vem/vilka.

BildOjoj, verkligen något att tänka på! Och vad känns bra, eller inte? Det är ju j a g som måste visa vem jag är och vem jag vill bli sedd som!

Djupa kvällstankar från en som vet vem hon är – egentligen.

Kommentarer till: "Synen på en människa…" (2)

  1. Men ibland blir man inte sedd som den man är… Inte helt lätt det här med hur man uppfattas av andra….

    Trevlig söndag!

:)

Etikettmoln

