En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Ja, det varierar ju, men oftast blir det något dator- eller iphonebaserat, nu när jag kan använda det allt längre stunder. Och det är när jag har gett upp och insett att jag verkligen INTE kommer att somna om som jag glädjer mig med detta.

Just nu funderar jag på vilka de två orden är, utöver snabeldjur. Hade tänkt skriva elefant, men det finns ju inget t…! Words in a pic är en rolig app som finns både på Facebook och till Iphone. (Antagligen till IPad också?).

20130921-074342.jpg

Kommentarer till: "Vad jag gör när jag inte kan sova…" (1)

  1. Jag antar att det var det där jag hjälpte den stora livsnjutaren med i somras, trevligt spel. Men jag undrar: har du provat ljudböcker? Jag hade ett visst motstånd, men är nu såld på det. Jag lyssnar på kvällen, på natten och sen åter på morgonen. Då lyssnar jag på det som jag somnade ifrån på natten. Det är också perfekt om man till exempel ligger och solar, det är bara att blunda och lyssna, inget kisande i solen. Jag lånar på bibblan eller laddar ner från E2go till iPaden.
    Kram

:)

Etikettmoln