En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Djurgården

Ett av Stockholms finaste grönområden och hur stort och vidsträckt som helst. Här har jag varit hur många gånger som helst, själv eller med någon bredvid. Joggandes, gåendes och pratandes. 

Idag gick jag där själv och pratade i mobilen. Hade jobbluvtröjan på och plötsligt hörde jag någon jag mötte lite förvånat säga mitt smeknamn, vilket nästan bara ena halvan av släkten kallar mig. Det blev en liten pratstund och världens sötaste bebis låg i en vagn. Kolsvart hår och en månad ung; helt betagande. Tänk vad tiden går!

En staty jag aldrig har tagit foto på kommer här. Den vilande Diana av Jean Goujon. Så vacker och pampig.

Den vilande Diana

:)

Etikettmoln

