En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Det är bär från frysen som jag kör i matberedaren tillsammans med turkisk yoghurt. Inget annat, men så gott. Läskar min trötta strupe, tillsammans med lite hett kvällsthé. 🙂 

Har världens blåmärke efter lite blodprover, men hon som tog proverna var proffs! Jag som brukar vara ”svårstucken” kände knappt något och det gick lätt som en plätt. Kändes bra.

Tänker att jag ger alla så många chanser, men en del som flyter ovanpå…nä, till sist tröttnar till och med jag. Det räcker. Hur kan någon gå omkring och tro att man är bättre än andra? Så outvecklat.

Har en hel massa små ärenden att göra imorgon och ska åka hitan och ditan. Hoppas på att bli bjuden på god middag i slutet av dagen. Men nu är det torsdagskväll och det är så skönt att en hel helg ligger framför.

 

Kommentarer till: "Mitt nya godis…" (5)

  1. Tack för tipset…låter gott med turkisk yoghurt och bär 🙂

    Kram

  2. Tänk vad turkisk yoghurt är bra till allt. Jag använder den till nästan allt iallafall.
    Ha en riktigt skön helg! Kram =)

  3. Det låter läskande, tack för tipset. Bär har jag gott om! Skönt att det gick bra att ta prover. Jag tar en del om en dryg vecka.

:)

Etikettmoln

