En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Bild

Det ska det bli här. Hade en så trevlig kväll igår, med prat, mat och gott vin, så idag känner jag att jag behöver röra på mig.

Det var kul att träffa min ena syster igår, för det var ett bra tag sedan. En trevlig man har hon också. Fast vi ska ses om några dagar igen, för då firar vi mammas mans 80 år. Fantastiskt att ha varit med så länge, men tråkigt att han numera inte är lika rörlig som förr och bra så mycket tröttare. Tidens gång.

Stockholm är ganska grått idag, men det är uppehåll och jag ska kura in mig i en skön jacka när jag ger mig iväg. 

:)

Etikettmoln

