En kvinna i huvudstaden och Livet :)

20130929-142104.jpg

I nästan två timmar gick jag. Det kändes som om jag flög fram på slutet och jag är så glad att bara kunna gå. Långt.

Hösten är vacker och luften så klar. Nu ska här badas hett.

Söndagsmys. 🙂

Kommentarer till: "Titta vad jag såg på Djurgården" (10)

  1. Gunnar: Instagram finns att se från datorn och jag gick till min egen, klistrade sedan in url:en i widgets Instagram. Lycka till!

  2. Så vackert! Hösten har verkligen kommit igång med sina färger. Jag önskar att jag orkade gå.

  3. Hur har du gjort för att koppla ihop WordPress och Instagram?

    • Minns inte riktigt, men gick in på widgets iallafall. Ska se om jag kan komma på, isåfall får du veta. 🙂

  4. Visst är det skönt med långpromenader. Vare sig det är på Djurgården eller i värmlandsskogen

    • Absolut, Sverige är så vackert på hösten och sommaren och våren… och t o m vintern (burr!). Fast är dålig på Värmland, tror inte jag ens har varit där…

:)

Etikettmoln

