En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Men usch…

Jag e jättetrött och det är bara onsdag!

Hur ska det här gå?

Äh, det brukar ju piggnas till lite efterhand som timmarna går.

Längtar iallafall redan till kvällen.

Jag älskar giraffer. De är mina favoritdjur, så ståtliga, lugna, snälla och vackra. Förutom sköldpaddor, koalabjörnar och hundar och…som också är helt underbara. 🙂

Kommentarer till: "Men usch…" (4)

  1. Tittar in och säger hej. 😉 Hoppas allt är bra med dig. Och ja, giraffer är söta.

  2. Säger det samma. Ser fram emot helgen! Har varit så mycket nu en period. På många plan… Men man får hålla ut!

  3. När min dotter var liten blev vi ”ofredade” av en giraff på kolmården. Den böjde ner sin långa hals och försökte ta hennes glass. Vi gick undan en bit och den följde efter och försökte ta min glass. Vi gick undan en bit igen. Till slut började den gunga med halsen från sida till sida, fortare och fortare. Vi stod kvar och undrade vad den gjorde. Tills huvudet kom farande och gav mig en smäll på axeln så jag flög iväg en bit och ramlade omkull. Det var tydligen giraffens sätt att visa att den var sur för att den inte fick någon glass av mig.
    Haha en upplevelse jag aldrig glömmer.
    Kram

:)

Etikettmoln

