En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Även fast de är färdiga när jag köper dem. Så himla gott!

Hunnit träffa dotter och lilla vovven. Vi tog en promenad genom staden. Skönt höstväder idag.

Snart dags att träffa annan dotter. Sen får vi se.

20131005-131741.jpg

Kommentarer till: "Älskar laxburgare" (3)

  1. Hoppla, nu har vi samma smakfavorit igen! Jag brukar tigga min fru om att få en sådan som kvällsmat, hehe. Man sover så gott sedan, har jag upptäckt 🙂
    Vi äter och älskar lax överhuvudtaget, men just laxburgaren har jag en viss förkärlek till – så nu vet du det. Som du minns så älskar vi den laxpasta som du har introducerat hos oss 😀

  2. Det måste jag testa! Låter gott. Så himla fin höstbild!
    Kram

:)

Etikettmoln

