En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Lilla jag…

I alla fall på längden. Och sju läkare. Några var på besök och ville vara med, så varsågoda. Jag fick ett presentkort på bio som tack. 🙂

Känner mig hoppfull. Har vant mig att knapra tabletter och ha värk blandat med migrän, oftast när jag är ledig, men vill så gärna ha bättre kvalitet och ENERGI, så nu kanske det kan bli det snart? Hoppas. Har egentligen så mycket mer att ge, tycker om att göra saker, men har knappt orkat något detta år. Fast idag har jag träffat mamma och syster på Söder. Trevligt.

Wienerbröd har inmundigats, onyttigt och gott. Måste planera lite, oj.

Kommer snön inatt? That’s the question!

 

IMG_2463

Puss, puss, lilla vovven 🙂

 

Kommentarer till: "Lilla jag…" (2)

  1. Oj, så många! Du måste var intressant. Fick du svar på några frågor?

    • Hehe, det var bara tillfällighet att just jag var där. Men de var rara och får se om nya mediciner m m hjälper 🙂

:)

Etikettmoln

