En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Yes, dags igen

Och hoppas det går vägen idag, för min huvudvärk förvandlades till migrän igår kväll, så jag gick och lade mig före åtta och sov till fyra. Då vaknade jag av att det dunkade som en borr genom halva skallen, så in med nya piller. Nu har jag preparerat mig igen fast det ligger på lur s a s och det blir inget långt inlägg…men en ny variant av ett fantastiskt avsnitt ur Grey’s Anatomy — igen. Med text.

Värt att lyssna och begrunda. Och fälla en tår om det känns bra.

Ett STORT GRATTIS till DIG som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta. Du är jättefin och jag önskar dig en bra födelsedag! 

Kommentarer till: "Yes, dags igen" (2)

  1. Själv hade jag migrän igår 😦 Inte kul alls men tack och lov kommer det inte lika ofta numera… Krya på dig!

  2. Du verkar ha samma slags problem med migrän och huvudvärk som jag. Hoppas verkligen att det ger sig och inte sitter i flera dagar!

:)

Etikettmoln

