En kvinna i huvudstaden och Livet :)

20131023-071102.jpg
Behöver jag säga mer? Det här är vad jag sysslade med när jag vaknade halv fem. Det finns så många roliga appar och det här är jag och mitt huvud numera. 😉

Fast själva fotot var inte ifrån imorse, för jag sover sällan med mascara. God morgon och ha en fin dag, du som läste!

Kommentarer till: "En talande bild…" (2)

  1. …sova med mascara..nä det pysslar dom bara med på film 😉

    Har inte kommit underfund med alla dessa appar ännu….använder bara ett fåtal. Men roligt när man väl kan klura ut hur det funkar.

    Hoppas att du har en bra dag trots tidig morgon.

    Kramar från mig!

    • Appar är roliga, men det finns verkligen så många och alla är inte så bra…!

      Kram på dig, hoppas dagen har varit fin. 🙂

:)

Etikettmoln

