En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Höstledigt

Har jag nu, för det är höstlov på måndag och jag jobbar ju bara korta veckor. Är glad, peppar, peppar, för efter att ha haft huvudvärk blandat med migrän sen en vecka ca, så släppte det igår eftermiddag. Så underbart! Men jag har verkligen försökt slappna av idag fast huvudet susar och låter lite nu, något det brukar göra när energin är slut. Nåja, nu är jag ledig. 

Snart, snart, ska jag åka bort med min dotter. Det ser jag fram emot och ni lär få läsa om det här framöver. Vi hoppas få träffa på någon ”liten” klocka, fina röda bussar, spännande varuhus och kanske en massa låtsaskändisar…:)

Vart ska vi? 

Bild

Kommentarer till: "Höstledigt" (2)

  1. Låter härligt med resplanerna. Nåt att se fram emot nu när höstmörkret lägger sig över oss.

  2. London!!! Åh så kul!!!

    Kram 🙂

:)

Etikettmoln

