En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Jag är impulsiv

Bild

Iallafall aningen för öppenhjärtig emellanåt, eller hasplar ur  mig något surt, när det inte känns bra. Suck. Det kan man vara ibland och säga något till en vän, som man förstås ångrar sedan. Fast alla är vi människor och det tror jag är viktigt att veta.

Att något som är tungt går ut över någon annan, är verkligen inte okej. Ibland går det som har sårat ju inte att laga, beroende på hur vi människor fungerar; hur öppna vi är för att förlåta, vara förstående. Och varför skulle du; när det finns så mycket annat? Så är det ju i Livet hela tiden, bland alla oss stora som små och konflikter hör verkligen till vardagen.

Det viktiga är harmoni, att ha det som känns bra omkring sig.

Idag är jag inte lika noshörningsaktig, känner igen mig själv lite mer. Perfekt. 

:)

Etikettmoln

