En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Fast igår kväll var det inte så bra. Var jättetrött så lade mig en stund och somnade lite. Skulle se idol med dottern, så när jag skulle upp kände jag mig konstig. Satt ett bra tag på sängkanten innan jag gick upp, hann till hallen men där var det kört…

Hann lägga mig ner innan jag svimmade, sen låg jag där ett tag och fick mjukt under huvudet av tjejen. Klok och rådig. En timme ca eller mer var jag svimmig, sov sen. Idag är jag på sjukan för att kolla så det är ok. Ska ju till London på måndag och vill kunna gå på mina ben.
Lär få vänta för fyra ambulanser går före såklart.

Kommentarer till: "Allt är nog okej" (3)

  1. Usch…det låter inget vidare 😦
    Hoppas verkligen att allt är ok så att du kan åka London.

    Styrkekramar i massor!

  2. Hoppas verkligen att du får klartecken att åka. Bra att du kollar upp, nu har du haft för mycket konstigheter.
    Kram

  3. Stackars Dig! Hoppas det går över fort.

:)

Etikettmoln

