En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Swinging London

Och oj vilken härlig dag vi hade igår, med Madame Tussauds, shopping, dubbeldäckaråkning och däremellan god mat.

När jag kommer hem tänkte jag skriva lite praktiska detaljer som vi får fråga oss fram om hela tiden. Och OJ – engelsmän är otroligt hjälpsamma och trevliga!! Många expediter i Sverige och andra länder skulle kunna ha glädje av det. Och andra också. 😉

Till några som varit lite oroliga kan jag berätta att någon storm har vi inte märkt av. Den hade gett sig av till mer nordliga trakter när vi kom, dvs Sverige bland annat. Puss! 🇬🇧😘

20131030-064650.jpg
Titta vem jag träffade: min kära Robbie Williams!! 😉

Kommentarer till: "Swinging London" (4)

  1. London! Åh, vad kul! Avundsjuk? Japp, det kan du skriva upp!
    Kram =)

  2. Älskar London och jag vill åka så fort jag får möjlighet. Älskar England också, det är ett vackert land med massor att se och fota 🙂 kramar

    • Jaa, jag är så förtjust, mer än när jag var ung. Vilken fantastisk atmosfär, vilken vänlighet och hjälpsamhet och charmiga ställen!! 🙂

      Kramar tillbaka

:)

Etikettmoln

