En kvinna i huvudstaden och Livet :)

På väg

Att träffa någon som betyder så mycket för mig. Låta tankarna komma och gå, funderar på att låta min Fb vila – vad ska jag där att göra? Det är höst och mycket annat som tar av tiden.

Imorgon jobb igen. Denna vecka kommer bli superintessiv, men jag klarar allt. Mitt i ett trassligt trådnystan ( som Bo Kasper så fiffigt uttryckte sig. Precis så.)

Hoppas du har en bra söndag. Det har jag.

20131103-132626.jpg

Den jackan blev jag så sugen på i London, men jag köpte den inte…

Kommentarer till: "På väg" (5)

  1. Varför köpte du den inte? Den var riktigt snygg! Jag har börjat att köpa sådant jag verkligen vill ha, tidigare har jag tänkt att jag köper den sedan men då har jag tänkt och tänkt på den och när jag sedan bestämmer mig för att köpa den så finns den inte kvar. Så har jag råd så köper jag på en gång 😉 som tur är så är det inte så ofta jag verkligen fastnar för något, annars skulle det bli dyrt 🙂
    Kram

    • Mm, kanske skulle jag ha köpt den, men vi hade lite tidsbrist och jag skulle nog inte ha använt den så ofta… Fast visst var den fin! Gick på ca 400 pund, tror jag. Skinn.

      Kram!

:)

Etikettmoln

