En kvinna i huvudstaden och Livet :)

…blir så otroligt förändrad. Det är svårt att inse att någon kan välja vägar du själv inte förstår. Men alla lever vi ju det liv vi skapar, på något sätt. Vill man inte ha det som man har det måste man väl göra något åt det? Insikt: Du känner aldrig en människa helt, för alla förändras vi ju ständigt i takt med tiden. Men att bry sig, visa empati, är något att vara stolt över. Motsatsen är…botten.

Kvällstankar i mitt huvud, efter en väldigt intensiv vecka. Konstigt nog har jag faktiskt lite energi över. Fokus är på mig själv mer än vanligt och på de som är mig nära. Har tillbringat halva kvällen med att grilla och rabbla biologi, olika sinnesceller hitan och ditan – det är bra för mig att repetera lite också, men oj så sömniga vi blev! 🙂

Har lite ont i en tå, som jag mosade genom att gå så mycket i London. Och älskar den läkare jag varit hos nyligen, för det finns dagar då jag knappt har någon huvudvärk alls! Är så tacksam.

Men mest av allt älskar jag mina fyra barn. 

20131106-205833.jpg

Bild från Heathrow. Om någon tycker att jag doftar gott numera, så kan ni kanske gissa why…. 🙂

Kommentarer till: "När någon du känner väl…" (2)

  1. Det där med fokusera på sina närmaste och sig själv …det är ett bra val som även jag anammat. Man ska inte lägga energi på energitjuvarna….dom får klara sig ändå 😉

    Hoppas den mosade tån snart återhämtar sig…. !!

    Kram till dig en helt vanlig torsdagskväll 🙂

:)

Etikettmoln

