En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Rensat

Och oj, vad mycket det är kvar att ta tag i. Men lite bättre blev det och TVn är högre upp nu, så att sikten blir perfekt. Inte för att jag tittar så mycket just på TV, men Dvd däremot. 🙂

Funderar på en hel massa. Känner att tiden går för fort, jag hinner inte med. Och har egentligen så mycket mer att ge. Hum. Nåja, det ska bli Fars dagsmiddag här alldeles strax. Lax och rostade grönsaker med klyftpotatis står i ugnen och så en köpt Dajmtårta, som alla gillar. Vi hjälptes naturligtvis åt med maten, dottern och jag. Alltid trevligt.

Bild

Oj, vad hungrig jag blev när jag skrev om det…! 😛

:)

Etikettmoln

