En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Farm heroes

Bild

Ett spel på Facebook. Kanske finns utanför också? Jag spelar i maklig takt, utan massa tidspress och det går bra, även om jag inte riktigt förstår mig på spadar och sådant… 🙂

Har försökt ta det lugnt med mitt bråkiga huvud i helgen, undvikit för mycket dator. Det som varit bättre en tid har nu knasat och krånglat flera dagar. Konstigt. Låter gör det också.

Annars känns det bra att veta att resan till Spanien gått bra för min mamma och hennes L. Hoppas nu att allt går som planerat. Det ska fixas och ha sig för att de ska avveckla lägenhet och annat därnere.

Och imorgon är en annan dag. En ny vecka. Igen!

:)

Etikettmoln

