En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Tre dygn…

…tog det innan rösten kom tillbaka. Idag märkte jag att vissa gutturala ljud kunde frammanas och nu, NU kan jag PRATA lite också!! Även om rösten är otroligt hes och svag och försvinner ibland, så känns det helt fenomenalt fantastiskt! Rösten är superviktig och det är obehagligt att tappa hela sin röst. Nu kan jag slappna av, den finns kvar och kommer att återvända helt. 🙂

Bild

Idolfinalen är ikväll och dottern och jag kommer att sitta klistrade framför TVn. Även om Erik borde ha varit med… Elin tippas vara en vinnare av många, själv undrar jag om inte den popularitet som Kevin verkar ha kommer att föra honom till en förstaplats? Tänk att utseende och charm ska betyda så mycket. Hur det känns att vara en av de två sista idolerna, kan vi läsa här. Vem som än vinner så tycker jag att de har gjort det bra som har tagit sig ända hit. Grattis!

http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/idolernas-orosmoment-infor-finalen/

http://www.svd.se/kultur/sa-gick-det-for-alla-idolvinnare_8797880.svd

http://www.svd.se/kultur/amster-idols-stora-forbannelse_8798234.svd

:)

Etikettmoln

