En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Efter all julmat och latande behöver min kropp få leva lite sundare snart. Blev så glad när jag fick tips av min ett år äldre syrra, om den här appen.

Det finns färdiga program, enkelt illustrerade och utförda av en figur. Man kan välja på att träna från 7 minuter och uppåt till mer ”normal” tid. Perfekt app! Virtuagym heter den.

Och tänk vilka glada muskler jag lär få 😉

20131226-193126.jpg

Kommentarer till: "Snart blir det nyttigare tider…!" (5)

  1. Ja, nu gäller det verkligen att ta nya tag efter julens alla utsvävningar!

    Önskar dig en fin nyårshelg.

  2. Kul med appar som är till hjälp när man ska träna. Väntar tills nyårshelgen är över innan jag ökar mn motion. Helt klart behöver jag det.

    • Väntar jag också…utom med små promenader, det kan jag få in i dagarna ändå.

      Ha ett fint Gott Slut på året!

  3. Ska nog kolla om den finns till min telefon åxå, den där appen
    Ska bara slappa lite till först. Nå’ra da’r eller så 😀

    God fortsättning på sej

:)

Etikettmoln

