En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Lat Nyårsdag

Känner mig aningen tråkig när jag ska skriva, men välmående. Varit inne, lagat till en fiskrätt som verkade ”gå hem” och gått en snabb tur till affären i närheten för att komplettera.

Tittat lite på Castle och försökt placera han som det kom mail om att han ville spela sten, sax och påse på Stayfriends. Aldrig varit med om det förut, brukar inte hålla till där, utan har bara registrerat mig och återsett flera gamla skolkamrater. Insåg att han inte varit någon gammal skolkamrat utan råkat se min bild och tyckt att jag såg trevlig ut, så spelade inte mer. Kanske ska jag känna mig smickrad, men nä. 

Bild

Magen fick spel efter den lätta frukosten, bestående av stekt ägg, kiwi och thé. Har försökt få bukt med den hela dagen sedan dess och lyckats till viss del. Önskar ingen en sådan mage, men vet att fler reagerar på det ena och andra. Inser också att det inte är så kul att läsa om, men this is my life (och min blogg!). 😉

Ser fram emot en myskväll till. En sån där riktigt lat en…

Kram från Madonnan

 

Kommentarer till: "Lat Nyårsdag" (2)

  1. Klart att du ska få skriva vad du vill i din egen blogg, Madonnan..! 🙂
    Ha en riktigt god fortsättning på 2014!

:)

Etikettmoln

