En kvinna i huvudstaden och Livet :)

datorHar du hört talas om Wifog och att det går att ringa och surfa gratis med den tjänsten? Själv har jag inte provat, men det kan ju vara värt att kolla upp (om man inte som jag har köpt en Iphone där allt ingår).

    Läs mer här:

http://www.nyheter365.se/wifog/wifog/just-nu-har-slapps-gratiskortet-alla-vill-ha

Kommentarer till: "Wifog – hur funkar det?" (6)

  1. Det var nytt även för mig. Ja har Viber men jag använder inte den heller.
    Allt blir bara mer och mer splittrad.
    Önskar dig en fortsatt Gott Nytt År!

  2. Nej det visste jag inte. Är lite misstänksam mot sådana tjänster men det är säkert bra.

  3. Jag fixar inte ens Skype. Skaffade ett konto där men hade ingen att skypa med så nu minns jag inte ens lösenordet..

    • Aj då, vad trist. Det är annars bra med Skype om man är t ex utomlands och vill hålla kontakt med sina nära.

      Du kan skypa med mig, Madonnan08 om du skulle vilja testa. 🙂

:)

Etikettmoln

