En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Så sade finurliga dottern, när det i Rapport dök upp en textremsa med ”M” och något om politik. Klart att det var Madonnan och inte tråkiga Moderaterna de menade!

Hon är så fin, min lilla tjej. Som inte är så liten, utan 13 år drygt. Den yngsta av tjejerna och sonen. Hon har otroligt mycket energi, hehe. Sladdisen. Betydligt mer än jag har. Mycket skinn på näsan också och det är bra att ha.Skulle jag ha behövt mer av i mitt liv förut.

Har ätit två semlor, små, men ändå. De bakade jag själv och de var urgoda. Åh, jag älskar mandelmassa! 

Bild

Kommentarer till: "Du är på TV, mamma…" (6)

  1. Jag älskar semlor….särskilt om dom är hembakade. Men för att inte midjemåttet ska dra iväg för mycket så får jag ransonera intaget. Förra veckan blev det två och den ransonen kan jag inte fortsätta med 🙂

  2. Mandelmassa är bland det godaste som finns!

  3. Åh…ligger här i sängen och är hungrig efter gårdagens danskväll. Hade lätt kunnat klämma i mig en smaskig semla till frukost nu 🙂
    Hoppas att allt är bra med dig så här eb liten bit in på det nya året.
    Ha en fin dag!

    Kram

  4. Ah, semlor är ju helt dundergoda!!

:)

Etikettmoln

