En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Vi är inte bästa kompisar direkt. Nu har jag snurrat omkring i Haninge centrum för att hitta till pendeln och innan dess pulsade jag omkring på snöiga vägar i lillcentrum…

Och ändå har jag växt upp här. Fast det är klart, det lilla ute-centrumet har växt upp till en stor galleria i två våningar, med en massa affärer. Trevligt.

Träffade Annelie som har fina foton i en utställning på Kulturhuset och sedan var jag hemma hos en syster som flyttat hit. Mysig eftermiddag, men nu är jag trött och ska hem. Vaknade 3.45 imorse och har varit uppe sen dess…
Ah, det blir ett till inlägg om det!

20140116-185224.jpg

20140116-185514.jpg

Titta in på Annelies blogg, så får du nog se bättre foton på fotona 😉 Klicka på bilden.

Kommentarer till: "Jag och lokalsinnet" (6)

  1. Hoppas att du är hemma vid det här laget 😉

    Ha en fin fredag!

  2. Jag skulle kanske följt med dig till tåget 😉

    Tack för att du kom, härligt att träffa dig!

    Blev din syster glad att du kom förbi?

    Kram

    • Hehe, nä jag hade hittat om jag inte kommit på att besöka min syrra som bor så nära. Fast det var så mörkt att jag gick fel, för långt och sen snurrade jag bort mig i centrumet på väg till pendeln efteråt. Vad gör man inte för lite motion? 😉

      Tack, det var kul att ses! Kram

:)

Etikettmoln

