En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Vad spännande!

Fick ett meddelande från WP att mina besök ökat kraftigt just under en enda timme. Undrar vad det beror på? Ser inte att det skulle vara något speciellt inlägg som lockat hit er, men nåt är det ju. Kul!

Själv ska jag sova nu. Skönt att sova. 🙂

Kommentarer till: "Vad spännande!" (4)

  1. Åh va kul…det är roligt att få bekräftelse på att man skriver intressant 🙂 jag besöker dig ofta.
    Men hur ser du att dina besök det ökar? Jag kan bara gå in på statistik för att se hur många besökare jag haft…mina besökare minskar istället..och det är så sedan jag flyttade in här på WP ..på AB bloggen var det fler som besökte min blogg…många många fler.
    Det är det tråkiga med att ha flyttat hit …det verkar som om ingen hittar till min blogg.

    • Ja, håller med dig. Besökarantalet har minskat drastiskt sedan AB-tiden. Men jag fick ett meddelande från WordPress att nu hade det varit så många fler än det brukar! Just den dagen. Roligt. Verkar som att det går ut automatiskt?

      Jag hittar till dig! (Även om jag inte riktigt hinner med att läsa andras bloggar så mycket som jag skulle vilja…).

      Kram!

  2. Det är bara att vara glad. 🙂

:)

Etikettmoln

