En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Bild

Så frågar de på Svt1 och jag tänker: 

Det tar verkligen tid att lära känna en människa. Ibland går det förresten fort och man förvånas. Livet är en teater.

Jag tror att jag reflekterar hela tiden och tankarna snurrar ibland omkring. Det är ju bra, fast ganska tröttande emellanåt. Speciellt när man ska sova.

Det har iallafall varit en bra vecka, i positivitetens tecken och så många omkring mig finns det att tycka om. Jag gillar personligheter. Vet tyvärr inte om någon tycker om mig, men jag tror det. 🙂  Hoppas kan man ju alltid!

Imorgon ska jag till min mamma. Det blir bra. 

Kommentarer till: "Har du lärt dig något idag?" (2)

  1. Så klart att någon tycker om dig! Säkert fler än du hade en aning om.
    Kram =)

  2. Det mest sanna står i den tredje meningen. Livet är en teater. Du kan aldrig lära känna en människa. Hon/han spelar alltid litet teater. Man försöker alltid visa sig från sin bästa sida, som man tror i alla fall. Så även jag 😦

:)

Etikettmoln

