En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Tänkte på att

profile_478973385_75sq_1375098560Vad var det för mening att jag fixade håret nu då? Ute verkar blåsa och innan jag har kommit fram så….jaja, suck. Håller på att vakna nu. En hel måndag framför sig. Om jag har energi över efter jobbet så åker jag till mamma en stund och ser om hon behöver lite hjälp.

Puss!

Kommentarer till: "Tänkte på att" (2)

  1. Isprinsessan sa:

    Hälsa till Din Mamma med Många Kramar.

    PusseliPuss från mig,
    Isprinsessan.

:)

Etikettmoln

