En kvinna i huvudstaden och Livet :)

…att sova. Så sömnig. Och så tänker jag på de här prickarna…följda av utropstecken, som många använder sig av…! Varför? Jag gör det ju också ibland… Är det för att kroppsspråket och mimiken inte finns med? 

Det ska jag tänka på innan jag somnar. God natt till dig från mig. 🙂

Bild

Trött och fin hund med både glasögon och drickbart. Själv är jag bara sömnig 🙂

Kommentarer till: "Nu är det dags.." (5)

  1. Oj…min kommentar smet innan jag hann skriva klart..
    Intressant det där hur vi uttrycker oss i text. Jag tycker att det blir en mer levande text om man använder sig av lite punkter osv.
    Vissa meningar avslutas med några punkter för att förstärka känslan av lite tveksamhet tex….. 😉
    Som du skrev, det finns inget kroppsspråk att ta till.

    Kram 🙂

  2. GodNatt själv. Ja, jag är förtjust i de där tre punkterna, jag också. Jag inbillar mig att jag skriver dem för att den som läst dit skall stanna upp och tänka på vad jag skrivit i den meningen som jag avslutar så knasigt, hehe…

:)

Etikettmoln

