En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Borde ju kanske komma in här också? Undrar hur man gör? Det får jag nog sova på. Fast tips emottages glatt och tacksamt. 😉

Kommentarer till: "Mitt twittrande…" (4)

  1. Det finns väl en widget som man ska putta in eller? Jag Twitter inte så jag vet int. Men oftast brukar varje ju så och så skriver man antagligen in lösen.
    Alternativt att man får en länk som man ska lägga in en text widget.

    • Hm, så är det nog. Tack för tipset, får försöka leta lite…

      • Jag kollade. Om det ser ut som hos mig så ligger den ganska långt ner på listan, sen fyller ut lite diverse uppgifter bara.

        • Tack! Upptäckte att jag redan har en rullande twitter i högersidan…även om jag hellre velat ha in dem som inlägg – men det går nog inte ändå. 🙂

:)

Etikettmoln

