En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Där fick jag, som inte märkte av stormen. Det är ju lätt att uttala sig när man är inomhus i en innerstad med mestadels bara hus utanför fönstret… . 😉

Det blåste så mycket att det kändes som om byggnadsställningarna vid Musikhögskolan skulle anfalla mig…!

Kommentarer till: "Jättestormigt ju!" (4)

  1. Ja jösses vad det har blåst hårt!

  2. Jag bestämde att skönast och klokast att stanna inomhus. JAg har inte så mycket tur så jag vill inte ha nåt på huvudet. 🙂
    Kanske imorgon.

  3. Ja, det blåser rätt rejält även hos oss. Men den lilla snö som föl i natt är redan borta. Vårvindar.

:)

Etikettmoln

