En kvinna i huvudstaden och Livet :)

fullmane

Jag har nyligen börjat se den serien på Dvd. Älskar serier, bra avkoppling. 🙂 Fast om jag börjar kanske jag inte slutar i tid, för det blir rätt spännande ganska ofta.

Dessutom så var det fullmåne inatt och då är det väl extra viktigt att varva ner lagom. Fast just inatt tyckte jag inte att jag märkte av den på sömnen. I vanliga fall när jag har sovit ovanligt dåligt, kommer jag ofta på att det är pga fullmånen.

Dagen idag var bra, om än något hektisk, när en massa lösenord inte funkade i en datasal. Till sist gjorde de det och jag var varm i kläderna s a s. Fick massa beröm om annat också och det kan behövas ibland. Fint att bli uppskattad för det man gör, tihi. 😉

Nu har jag frusit om fötterna hela kvällen, så efter ett idogt letande åkte varmsockorna på. Fortfarande iskall om tassarna, men snart så värms de väl upp.

Putt, putt.

http://www.imdb.com/title/tt0455275/

Prison break

Kommentarer till: "Funderar på ett par avsnitt av Prison Break" (1)

  1. Prison Break har jag inte sett och påverkas ej heller av månen (inte så mycket i alla fall).
    Kram, kram! 😉

:)

Etikettmoln

