En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Bild

Det är något jag undrar över när jag ska sova på kvällen. Sedan sätter fantasin igång en aning och tankar på Lost” och eventuella bortrövande  utomjordingar som vill få kontakt med oss människor… Inser sedan snabbt att det mest sorgliga kan ha hänt och att fantasin inte har några större gränser. 🙄

Men vi människor vill alltid veta; för ovetskap är bland det värsta och mest tärande som finns! Att få veta ger också en möjlighet till att bearbeta, även om det gör ont. Att gå igenom en process. 

Hela Livet är förresten en enda process, fyllt av utveckling, prövningar och insikter! Stort; för det händer så mycket.

Jag hoppas verkligen att ett under har skett, så att planet och alla ombord hittas välbehållna. Att ett under sker.

 

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/nytt-svep-det-forsvunna-flygplanet_3371546.svd?sidan=20 

http://extraterrestrials.wikia.com/wiki/Grey_Alien 

Kommentarer till: "Hur kan något så stort försvinna..?”" (4)

  1. Det första jag tänkte på när jag hörde att man inte kunde hitta planet var just utomjordingar.

    • Säkert? Måste iallafall vara ännu värre för anhöriga när de inte vet vad som har hänt! Fast nu är väl Indiska Oceanen det senaste som sägs ha hänt..

  2. Visst kan man hoppas, men att planet skulle ha landat oskatt någonstans – i så fall hade vi säkert fått veta detta redan, tror du inte det?

    • Det hade vi kanske..och nu vet vi mer än när jag skrev.
      Med en hel massa fantasi kan man dock föreställa sig det mesta om vad som kan ha hänt…

:)

Etikettmoln

