En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Efter en lång dag på jobbet insåg jag att jag knappt såg ut, så fram med saxen och lite klipp här och var. Nu är luggen i bra längd och resten lite polerat. Det känns bra.

du-gar-inte-ensam

Är ganska trött och har planerat att bada lite. Spela quiz och läsa min bok. Den är bra, jag gillar verkligen Mari Jungstedts böcker. Har läst alla av henne och även av de flesta andra kvinnliga nutida deckarförfattare. Mys och spänning på lagom nivå!

Somligt i livet är viktigt och annat inte. Det gäller att hitta sin rätta väg. Jag har det bra och älskar att vara hemma med min dotter, läsa böcker, se TV-serier, ta ett glas vin ibland ute eller hemma, ha goda samtal med andra. Sånt gör mig så glad i själen och man ska försöka att ha det så bra som det bara är möjligt. Vara snäll mot sig själv och andra.

Tycker till och med om mitt jobb. Det är roligt att gå och jobba! Skulle bara önska att jag hade lite mer energi, så att jag räckte hela dagen lång, i samma pigga jag.

Kvällens tankar. Hoppas att du har det bra.

:)

Etikettmoln

