En kvinna i huvudstaden och Livet :)

BildTänk vad tiden går…! Fick en fin gratulation på sjuårsbloggdagen från WordPress – tack! Och tänker att åren de går, faktiskt springer fram så fort, att jag själv inte riktigt hänger med. 

Sju år med WordPressblogg, åtta år sedan jag började blogga på Passagen som Gullstumpa och strax därefter på Aftonbladet som Madonnan. Betydligt fler läsare hade jag där, på AB, eftersom vi syntes mer för andra och även såg varandras inlägg på en förstasida när någon nyss hade publicerat. Roligt.

Bild

Numera skriver jag också mer sällan, när andan faller på – men givande är det fortfarande. Som en slags dagbok över tankar eller småsaker och bra för mig själv när jag någon gång undrar över ”När var det där?”. Då kan jag lätt googla på mig själv och något ur inlägget för att se datumet. Fiffigt värre. 😉

Bloggeri, bloggera, det är så det ska va’. Eller hur?

Kommentarer till: "Sju år med blogg här" (4)

  1. Ett stort grattis! Jag har följt dig sen tiden på AB. Själv hamnade jag några år på Blogspot.com innan jag också bytte till WordPress.
    Håller med om att allt var annorlunda på AB. Men då fanns ju inte FB eller Twitter heller. Synd ändå att AB la ner kan jag tycka.
    Önskar dig fortsatt lycka i bloggvärlden!

    • Tack Gunnar! 🙂 Det är roligt att följa även dig och jag är glad för alla de vänskapliga band som knutits genom åren hos oss som bloggar; du en av de!

  2. Stort grattis!
    Håller med dig Aftonbladets blogglösning var suverän. Man syntes bättre.

:)

Etikettmoln

