En kvinna i huvudstaden och Livet :)

På nära håll, eller på långt.- inte har det riktigt bra, så tar det av min energi och jag vill hjälpa till – ordna upp. Rätta till. Inte alltid så lätt kanske; hur gör man då? För att räcka till?

Jag vet verkligen inte. Ju fler man bryr sig om, ju mer blir det ju att finnas till för. Tungt ibland, men oftast är det energigivande och glädjande att ha alla dessa fina människor omkring sig.

Jag har, b t w, suttit i köket halva kvällen och funderat över livet, till tända ljus och tankar på flera jag tycker så mycket om. Vet inte om jag kom fram till så mycket, men plötsligt kllinkade det till ganska högt och en av glasljusstakarna sprack, av stearinljuset som hade brunnit ner. Suck.:(

Jag hoppas att du har det bra.

Kramar från Madonnan

 

:)

Etikettmoln

