En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Både för mig, min syster och mamma och andra jag känner till. Så roligt och alldeles förundrande. Eftersom det kom upp i en kommentar och mitt svar till Divage, lämnar jag en länk här nedan om du vill läsa om mig och Spöket i skolan. 🙂

http://madonnan.wordpress.com/2007/08/27/idag-4/

 

Bild

Bild från SvT: http://www.svtplay.se/klipp/1603002/se-lilla-spoket-labans-vinjett   Tack!

Kommentarer till: "Spöken som gett små upplevelser" (3)

  1. 😦 är du säker att länkningen är rätt?
    För så här står:
    ”Jaha, det här är något pinsamt, eller hur?
    Det verkar som om vi inte hittar det du letar efter. Kanske en sökning eller någon av länkarna nedan kan vara till hjälp.”

:)

Etikettmoln

