En kvinna i huvudstaden och Livet :)

(Jaadå, jag skriver dagen med ett stort L, för att jag tycker att det borde vara så. Precis som i engelskan, där dagar och månader börjar med versaler.) 😉

Iallafall så är dagen mörk, ruggig, iskall och jag fryser om både tårna och fötterna. Vi har hunnit med att åka till min ömma mor och hjälpt henne och L att bli av med lite saker. Ett fint runt rottingbord till yngsta tjejen i vitt, ett par braiga balkongstolar och en byrå till hallen t ex. Så då blev jag tvungen att slänga en äcklig, gammal bokhylla här hemma och ett par trista balkongstolar i plast. Perfekt, ju.

Nu har jag gjort mitt för idag. Nästan. Sen kommer vovven över dagen, medan matte går på stan en stund. Husse är i Grekland. Chato behöver gudskelov inte gå ut under tiden. Burrbra! 🙂

 

20140418-141425.jpg

Foto med Globen i bakgrunden är från igår.

:)

Etikettmoln

