En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Annandag Påsk. Det var nu man tog lättare på allt, åt och mådde gott. Förr i tiden. Som vi har gjort hela helgen.

Även nu. Under en underbar sol med min yngsta älskling.

 

Stadsmiljö. I en park. Gissa vilken?

20140421-124447.jpg

Kommentarer till: "Sista lediga dagen." (6)

  1. Innan var ju ingenting här varken bild eller text, därav min enkla fråga? Men parken…Humlegården?

    • Hej,

      Ja, jag vet inte vad som hände när jag skrev via iPhonen. Hittade ngt sparat som fanns bakåt s a s…det jag publicerade egentligen. 🙂

      Ja, du har rätt 🙂

:)

Etikettmoln

