En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Bild

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Cameron_Diaz

Henne läser jag om och får lära mig något nytt: Att man kan ta bort könshår med laser. Hade jag inte en aning om och dessutom känns det en aning…chockerande att ens läsa om. Oops. 

Tänk vad mycket man inte vet! Här lever jag i min lilla värld, som ändå känns ganska stor och så får jag veta att det finns det de som använder laser till sånt!! Hehe, alltid lär man sig något. Livet är s å spännande!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article18770467.ab  

Kommentarer till: "Frispråkiga Cameron Diaz" (2)

  1. Haha… Och jag läste förr att hon tycker att med tiden kanske är inte dumt alls om man har en hårgardin för att täcka över skrynket. 🙂

:)

Etikettmoln

