En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Min hotmail

Sedan igår kväll kommer jag inte in på mitt hotmailkonto; det som hör till bloggen. Jag har det på min iPhone och där går det hur bra som helst. När jag provade ifrån en annan webläsare än Google Chrome så funkar det också.

Jättekonstigt! Det är inget fel på lösenordet, men när jag skriver in mailadressen så påpekas det att den ska skrivas i formatet si och så. Blir irriterad och nu får Google Chrome skylla sig själva, om ingen vet vad som är fel? Please!

 

Linné i Humlegården får lätta upp inlägget :)

Linné i Humlegården får lätta upp inlägget 🙂

Kommentarer till: "Min hotmail" (6)

  1. Hoppas att det löser sig.
    Men min lösning är också skaffa en gmail, även om jag rent av hatar google och vad de idag står för , men deras mail fungerar.
    Och du kan ha hur många som helst.
    Skulle inte förvåna mig om du kan peka dina hotmail-adresser till gmail, så att du inte missar brev som skickas till dig ändå.
    Och funkar utmärkt i mobil.

    • Tack, så är det nog – att man kan få mailen vidare från hotmail till gmail, just det! 🙂

      Ha en fin kväll!

  2. Inte för att det är till någon tröst för dig men jag har varje vecka något eller några strul med mitt hotmail-konto. Det enda radikala är att sluta med det. Jag använder gmail för det mesta numera. Det kan väl du också göra – du har ju Chrome så det känns naturligt, i varje fall för mig, hehe.

:)

Etikettmoln

