En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Ingen aning av vem. Det här blir spännande…! Fast det kan ju inte bli så mycket värre än det redan är. 😉

20140503-121315.jpg

Kommentarer till: "Ska åka och klippa mig" (2)

  1. Men fy vad läskigt 🙂 Jag avskyr att testa nya frisörer 🙂 Men ibland måste man ju. Beror väl i o f på vilken frisyr man har men mitt hår har alltid varit mitt lilla skötebarn och ve och fasa om man inte känner sig ok i håret 🙂 Blivit helt sönderklippt ett par gånger och vägrat gå ut 🙂 Var några år sedan förvisso. Fått tagga ner rejält sedan jag började ha Zumbaklasserna då jag svettas nästan enbart i hårbotten och ja… det är inte mycket kvar av frisyren efter ett pass 🙂 Fått med mig det från tidigare generationer i familjen tror jag. Mormor var likadan och vägrade t o m åka till läkaren en gång för att hon såg bedrövlig ut i håret 🙂 Fixades med ett huckle ha ha. Fått höra på återträffar med högstadiet att ”innegänget” (som jag inte hörde till då jag var för tjock och bonnig) alltid var avis på mig då jag alltid var så perfekt i håret. Det skulle man behövt höra då….

    Hoppas att du blev nöjd! Det växer ju ut igenom som tur är 🙂

    Kram

    • Vilken härlig kommentar! Tack för den. 🙂
      Jo, jag blev nöjd. Har halvlångt hår, så kanske är det lite enklare att klippa?

      Kram!

:)

Etikettmoln

