En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Det känns nästan lite magiskt att kliva av pendeln där. Nästan alltid snudd på folktomt och det vackra golvet är underbart att gå på.

20140504-091349.jpg

Jag var där igår eftermiddag och då såg det ut så här. Tomt och fint. 😉

Kommentarer till: "Södra Station är så fin" (2)

  1. Fint…nästan som en Harry Potter station..det är känslan jag får till mig då jag ser bilden.

    • Ja, eller hur. Det har du rätt i 🙂 Kanske därför jag hellre åker dit, än till tunnelbanan precis i närheten när jag ska till de nejderna?

:)

Etikettmoln

