En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Vyssan

Den har jag läst nu. I raketfart. En bok som grep tag i mig ännu mer än de två förra, Pepparkakshuset och Mamma, pappa, barn. Mitt i det dramatiska skeendet tar boken även upp tankar, känslor och hur det är i livet för den kvinnliga polisen Petra och hennes kolleger, Hamad, Sandén och Sjöberg. Jag ville bara fort få veta mer och mer och mer…

Carin Gerhardsen

Böcker som utspelas i svensk miljö är rena identifikationsgrejen för mig och kanske är det därför de ofta fångar mtt intresse ganska omedelbart? Carin G skriver riktigt bra och vill du ha lite extra spänning och krydda i tillvaron, så tycker jag definitivt att du ska börja läsa hennes ”Hammarbyserien”.

http://www.bokus.com/bok/9789186067113/vyssan-lull/

:)

Etikettmoln

