En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Bild

Linnéstaty i underbara Humlegården. Foto: Madonnan.

Dagen var rätt bra och solen sprack upp för att ge oss värme och ännu mer sommarljus. 2 juni redan – det är sommar! Själv har jag inte hunnit med att förstå det, men det kommer säkert.

Var hos doktorn och sjukgymnast idag. Inget allvarligt fel, troligtvis och förhoppningsvis, men kroppen protesterar på alla möjliga sätt. Akupunktur står på tapeten och det blir intressant att se om det kan göra gott? Tror att det beror på hur den ges och tiden lär visa.

Tog en kvällspromenix och har gjort övningar jag har fått. Ätit gott med stekta grönsaker och räkor. Så lätt det är att laga god mat, utan krångel och krux. Haft intressanta samtal med dottern och nu ska jag läsa bok. Gideon…av Carin Gerhardsen. Hehe, jag avverkar hennes deckare i ganska rask takt. De är bra.

Sov så gott, du som läste. 🙂

Kommentarer till: "En vanlig måndag" (3)

  1. Finns det två staty av Linné? Jag trodde att den låg i Humlegården.
    Hoppas att du får hjälp av akupunktur.

:)

Etikettmoln

