En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Med två speglar i badrummet gick det lätt att färga utväxten och de sista fem minuterna kletade jag i geggan i hela håret. Höll andan lite när jag sköljde ur och torkade håret, för tänk om det skulle se ut som äggula eller nån annan katastrof…?!

Det blev helt perfekt och jag är jättenöjd. 👍 L”oreal Excellence Cream 10, heter den blonda hårfärgen jag använt och om jag inte hade legat i sängen i begrepp att se en film så hade du kunnat få se en bild här…gäsp. 🙂

Kommentarer till: "Har blekt håret alldeles själv" (1)

  1. Hmm… kanske skulle våga mig på det igen… blev helblonderad på salong en gång… såg ut som en lysmask 😀 så han fick göra bruna tunna slingor för det kändes inte alls bra. Brukar slinga slinga slinga men det är tämligen otacksamt… ser ut som hoppsan idag när hon klippte bort nästan alla slingor i luggen och på vänstersidan.. suck. Ser inte ut som om man har något hår där. Syrran bunkrade med M1-slingor från Schwarzkopf när hon var i Ullared så det är bara att slinga på. Har gjort det själv i många år nu och frissorna har gett tummen upp på jobbet. Provade att ha i blekmedel när jag hade slingor men de bidde gråa… då blev jag lite svettig 🙂 Men det släppte efter ett par tvättar. Roligt att du blev nöjd!

:)

Etikettmoln

