En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Har börjat tänka på den resa jag snart ska göra, till ett ställe, en plats, jag aldrig har varit på och jag bara MÅSTE ha med bra läsning denna resa! Så såg jag en Keplerbok på Instagram och kände genast ett starkt begär…

Vart jag ska lär väl visa sig här i bloggen. Det ska bli jättekul känner jag nu när jag börjar tänka framåt lite. 😉

20140714-102540.jpg

Kommentarer till: "Kepler- jag måste låna Kepler!" (1)

  1. Spännande! När blir det?

:)

Etikettmoln

