En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Jag laddar. Sov till kvart över elva. Ligger i solen nu, ganska många moln.

Ett helt kontor/folk har satt sig bredvid och pratar jobb. Suck. Hoppas de går in snart!

Jag laddar. En av livets processer. Att börja jobba igen. Har inte mycket energi, men har verkligen försökt fixa det i sommar.

20140812-131603.jpg

Tänker på Hermosa beach i L A och ler. Mår bra.

Kommentarer till: "Sista lediga semesterdagen…" (1)

  1. Det var min sista semesterdag igår oxå..och den tillbringade jag med 4 av mina barnbarn på bassängbadet..vi badade i familjebassängen i ösregnet 🙂 fast solen sken emellanåt oxå. Idag börjar kneget igen..det är ganska så skönt att komma igång igen för denna semester har verkligen varit fantastisk ..har utnyttjat den till max. Är redo för jobbet fast visst skulle jag kunna tänka mig en vecka eller tvås ledighet till 🙂

:)

Etikettmoln

