En kvinna i huvudstaden och Livet :)

You are holy

Worthy is your name. Ja, det är nästan så jag blir religiös av att lyssna på gospel och försöka sjunga med. Rösten är aningen hes och det är ju typiskt när jag börjar i kör. Suck. Undrar om den håller ifall jag är tyst i helgen, så jag kan köra och ha föräldramöte sedan.

Tur man kan tro på något högre när annat inte är att lita på alls. Som t ex att fredag är en tidig dag. Jo, pytt! 1,5 timme jobbade jag över för att kunna ta helg! Och två timmar igår.

Det är bra att kunna tro. Utan tron hade det varit…?

Just NU tror jag på att jag inte kommer bli mer hes ( trots att det känns svullet och skumt där inuti stämbanden)!

Enough is enough.

:)

Etikettmoln

