En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Den låter mycket bättre nu, men fortfarande är jag hes och hostig i halsen. Någon spelade in när jag sjöng och… det var över förväntan i vissa bitar av låtarna, medan andra ”episoder” lär fördj…..t…

Men roligt är det och fokuserande. Nu ska jag vila rösten till imorgon. Har tagit hostmedicin för att hosta sliter enormt! I inspelningen hörs tydligt hur jag harklar mig i andningspauserna, tur inte artister gör så! 😜

I övrigt en fin helg då jag hunnit träffa barn, hjälpt en som flyttat i veckan och försökt hjälpa till så gott jag kan med annat. Träffade också min mamma, L och en väninna till dem vars man, som jag känner väl sedan barndomen, har blidcancer. Känns jobbigt att se och förstå hur det gör enormt ont och slutet på dem alla. Jag hoppas verkligen att det går bra. En fin man.

Har också läst på och planerar min läsförståelseundervudnung, samt spelat på en matteapp för att utmana eleverna. 😉

Kvällstankar. Sov så gott. Även du.

20140831-214923.jpg

:)

Etikettmoln

